Huawei P9 Lite Skal och fodral

I och med Huaweis senaste lansering, P9, kom och även Huawei P9 Lite inom kort. Trots sitt namn är den lite större än systermodellen, och ger därför ett mer kompakt intryck. Denna telefon är perfekt för dig som vill ha en prisvärd telefon som fortfarande har bra standard. Dessutom finns det flera likheter mellan P9 och P9 Lite. Du får samma storlek på skärmen och pixelupplösning, 5,2 tum och 1080 x 1920; den kommer med samma Android operativsystem och EMUI 4.1 gränssnitt; grym batterikapacitet upp till 3000 mAh, och frontkameran har 8 MP. Några förbättringar som finns i Huawei P9 Lite är du kan ha dubbla simkort i den och även en något bättre kamera på 13 MP. Internminnet är på 16 GB, och med dubbla simkort kan du lagra ännu mer. Funktionen med dubbla simkort är även smart om du vill sätta i ett kontantkort till utlandssemestern. Bakom skalet sitter Huaweis egna HiSilicon Kirin 650-chip med 2GHz octa-core processor och 3GB RAM-minne. Du får alltså fortfarande en riktigt bra telefon i en billigare prisklass.

Med en bra telefon vi vill hålla kvar vid länge är det också viktigt att vi håller den hel och ren. Därför är det en smart investering att köpa ett mobilskydd till Huawei P9 Lite. Skydda din telefon mot repor, sprickor, damm och andra skador som kan svida i plånboken. På Lux-case.se hittar du snygga mobilskydd och mobiltillbehör till din Huawei P9 Lite. Allt från skal, fodral och displayskydd, till hörlurar, laddare och biltillbehör. Allt du behöver till din telefon hittar du hos oss!
Oavsett storlek på din beställning får du alltid fri frakt och snabba leveranser hos oss. Välkommen att kolla in vårt sortiment på Lux-case.se!

Mobilskal Huawei P9 Lite

När du köper ett mobilskal till Huawei P9 Lite hos oss får du ett bra skydd mot tråkiga och fula skador, såsom sprickor, repor m.m. Du kan dessutom köpa riktigt snygga skal och därmed göra din telefon ännu mer personlig. I vårt sortiment hittar du både stilrena och uttrycksfulla skal, som kommer med smarta funktioner. Är bara det bästa skyddet nog för dig, har vi coola hybridskal i robust design. De är utrustade med förstärkta hörn, en tålig sköld och flera av dem kommer med ett smart kickstand. Ett kickstand fungerar som ett stativ så du enkelt kan ställa upp din telefon. Det gör att du kan kolla på filmer och videoklipp, eller ha videosamtal, helt handsfree. Våra hybridskal finns i olika design och läckra färger, och du kan själv välja som du vill ha en slimmat eller kraftfullt utseende. Det allra bästa skyddet får du med vårt hybridskal med rutig struktur i design. Detta skal ger dig ett ännu bättre grepp och minskar risken avsevärt att du råkar tappa telefon.

Roliga och eleganta skal till Huawei P9 Lite

Bli ett med din telefon – välj ett unikt skal som matchar din egen unika stil! Hos oss på Lux-case.se hittar du skal i flera olika utseenden, material och färger. Med ett gulligt Pingvin-skal i silikon kan du till och med välja formen på ditt skal. Detta skal finns i fina färger att välja mellan, och den utstickande modellen ger även ett riktigt stöttåligt skydd. Vi har sett till att ha ett brett sortiment av Huawei P9 Lite skal för att du ska kunna hitta ett som passar just dig. Du kan välja mellan flera vackra mönster och motiv, till exempel snygga djurmotiv, motiverande visdomsord, tjusiga blommor och mycket mer. Är du extra fäst vid din telefons snygga design kan du välja något av våra transparenta skal. Men du kan fortfarande få ett unikt utseende; flera av skalen finns med snygga mönster som smälter sammans med telefonens baksida. Det ger ett djupare intryck och ett riktigt unikt utseende.

Huawei P9 Lite Mobilfodral

Vill du skydda hela telefonen är ett mobilfodral till Huawei P9 Lite ett smart alternativ. Det täcker både fram- och baksida, och kommer dessutom med smarta funktioner. Dels får du ett inbyggt stativ att ställa upp telefonen mot. Flera av våra modeller kommer med en smart handledsrem som gör att du inte tappar telefonen. Och det bästa av allt – på insidan finns det fack för kort och sedlar. Du kan använda ditt fodral som ett plånboksfodral till Huawei P9 Lite. En väldigt smidig lösning för dig som letar efter enkel förvaring av telefon och plånbok som tar minimalt med plats. Det finns även fodral med fönster där fram, så du lätt kan se aviseringar och meddelanden. Ett fodral är både praktiskt och snyggt!

Välj mellan flera unika fodral

Precis som med ett mobilskal kan du göra din telefon mer personlig genom att välja ett fodral till Huawei P9 Lite som speglar dig. Hos oss hittar du fodral i flera snygga utföranden, i olika färger, design och mönster. Vill du ha ett extra slittåligt och lyxigt fodral kan du kolla vårt fodral i äkta läder!
Oavsett om du vill ha ett enfärgat fodral i mjuka eller starka färger, vackra mönster och motiv eller elegant design har vi något för dig. En cool design är de fodral med graverade blommönster, som ger en särskild 3D effekt. Dessa fodral finns även med dekorativa strasstenar som ger en extra luxuös touch. Du hittar fina naturmotiv och stilrena fodral som ger din telefon ett unikt utseende. Med ett Huawei P9 Lite fodral kan du visa din omgivning vem du är, och dessutom trivas mer med den. Din ständiga följeslagare kan bli riktigt snygg!

Kolla in vårt breda utbud av mobilskal- och fodral till Huawei P9 Lite och ge din telefon det skydd den förtjänar. Passa på att kolla in våra andra mobiltillbehör och lägg din order redan idag. Fri frakt, snabba leveranser, trygg e-handel och Sveriges största utbud av mobilskydd och mobiltillbehör gör ditt köp till den bästa dealen!